Avratlar's Blog

Just another WordPress.com weblog

Maria Sharapova özel hayatının kapılarını açtı

https://i1.wp.com/pixhost.eu/avaxhome/avaxhome/2007-06-30/Maria_Sharapova_002.jpg

Dünyanın en çok kazanan bayan sporcusu Maria Sharapova İngiltere’nin Hello dergisine verdiği röportajda kort dışında kalan konulara değinerek özel hayatının kapılarını açtı.

21 yaşındaki Rus raket moda sevgisinden aşka, politkadan babası Yuri’nin tartışmalı hareketlerine kadar samimi itiraflarda bulundu.

Tek hedefinin kariyerinde eksik olan Fransa Açık şampiyonluğu olduğunu belirten Sharapova “Hiç aşık olmadım veya olduysam da farkına varmadım. Erkek arkadaşımın her yere gelmesini istemem. Onun da kendi işi olmalı. Olimpiyatlara katılamadığım için hayâl kırıklığına uğradım. Ülkemle gurur duyuyorum ama Gürcistan’da yaşananlara da çok üzüldüm. Olayların Sochi’ye yakın bir yerde olması beni çok endişelendirdi. Büyük babam ve büyük annem orada yaşıyorlar. Parayı artık düşünmüyorum. O kendisini idare ediyor. Maçlarda tepki çeken babamı anlıyorum. Kazanmamı istediği için heyecanlanıyor” dedi.

Eylül 28, 2008 - Posted by | Genel | , ,

Henüz yorum yapılmamış.

Bir Cevap Yazın

